جـوراب دیـابتی آنـتـی بـاکتـریـال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
جـوراب دیـابتی آنـتـی بـاکتـریـال
نوشته شده در سه شنبه 14 دی 1395
بازدید : 119
نویسنده : ftn

nano2

جوراب دیابتی آنتی باکتریال

Diabetic Sock  Antibacterial

تولید شده بر پایه فناوری نانو

برای اولین بار در ایران

 

توصیه ای طلایی به مبتلایان  دیابت :

پوشیدن جوراب های دیابتیک
تولیدی شرکت نانو فناوران کسری
تولید شده بر پایه فناوری نانو

 

مراقب پاهایت باش ، قندی
دیابت یا بیماری قند همان طور که از نامش بر می آید ، به دلیل افزایش بیش از حد قند خون رخ می دهد . اهمیت آن از این نظر است که بیماری قند تا مدتها بدون علامت باقی می ماند و طی این مدت می تواند به اعضا و سیستم های مختلف بدن آسیب بزند .
یکی از مشکلات شایع و گاه خطرناک در پیشرفت این بیماری ، صدمات وارد شده به اندام های تحتانی به خصوص قسمت های انتهایی آن ، مثل کف پا و انگشتان پا است .
در بیماری دیابت ، قدرت سیستم ایمنی بدن کاهش می یابد . همچنین عروق خونی نیز درگیر می شوند و خون رسانی دچار اشکال می شود . اختلال در سیستم ایمنی و خون رسانی نامناسب به محل زخم ، موجب اشکال در ترمیم آن می شود و حالا عفونت ها نیز روی این زخم سوار می شوند و داستان جلو می رود. حتی در صورت مصرف داروها (از جمله انتی بیوتیک) به دلیل اختلال خون رسانی، به حد کافی خون به این ناحیه نمی رسد و ممکن است ، متوانند عفونت را درمان کنند .

 

nano3

 

فواید جورابهای دیابتیک حاوی نانو نقره :
1-جوراب های سفید رنگ دیابتیک سبب می شود تا اگر عارضه ای در پاها ایجاد شود به موقع تشخیص دهید .
2- از عریان بودن پاهای شما جلوگیری میکند که در غیر این صورت باعث ایجاد زخم، خراشیدگی و خشکی پوست میگردد. زیرا عصب های پای افراد مبتلا به دیابت حساسیت خود را نسبت به درد از دست می دهند ، بنابراین امکان دارد متوجه آسیب هایی که به پاهایتان وارد می آید ، نشوید .
به علاوه ترشح طبیعی و نرمال عروق و چربی در این ناحیه مختل می شود دست به دست هم داده و موجب فشار غیر طبیعی روی پوست ، استخوان ها و مفاصل پا در حین راه رفتن می گردد . در نهایت پوست این منطقه آسیب می بیند و زخم در پا ایجاد می شود .
3- جورابهای دیابتیک حاوی نانو نقره ، در صورت ایجاد زخم در این بیماران کمک به سزایی به تسریع زخم و خراشیدگیها (به علت وجود نانوسیلور) مینماید که این مقوله از ایجاد مراحل حادتر این بیماری جلوگیری میکند .
4- جورابهای تولید ما بدون فشار و حالت کشسانی در بالای آن میباشد که در نتیجه هیچگونه فشاری به پا اعمال نمیشود که این امر گردش خون را مختل نمیکند .
5-100% طبیعی، ایمن و بدون ایجاد حساسیت.
6-راحت در تابستان و گرم در زمستان.
7- آنتی میکروبیال : باکتریهای ایجاد کننده بو و قارچها را از بین میبرد .
8- آنتی استاتیک.

 

nano1

Anti Bacterial By Nanotechnology




:: موضوعات مرتبط: بهداشتی , ,
:: برچسب‌ها: جوراب دیابتی آنتی باکتریال , آنتی باکتریال , جوراب دیابت , قند خون , دیابت , فراطب نوین , نانو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: